نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اولتیماتوم واندا نارا به فابیو پاراتیچی!

اولتیماتوم واندا نارا به فابیو پاراتیچی!

 

موضع قاطع و سرسختانه اینتر ناتزیوناله در مورد مائورو ایکاردی باعث شده تا این بازیکن آرژانتینی در چند روز اخیر تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال کند و در انتظار روشن شدن آینده ورزشی‌اش از تاکتیک صبر بهره بگیرد. با این حال Sport Mediaset در خبری از مهلت دادن این بازیکن به یووه برای تصمیم‌گیری در خصوص تمایل بانوی‌پیر برای انتقال او به تورین خبر داده است.

 

بر پایه خبر این شبکه تلویزیونی؛ واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی در تماسی تلفنی با فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یووه، از او خواسته تا هرچه سریعتر تصمیم نهایی یوونتوس را در مورد تمایل این باشگاه برای تحقق این انتقال و یا عدم همکاری بر سر ترانسفر این مهاجم آرژانتینی، حداکثر تا روز شنبه دهم آگوست (19 مردادماه) به اطلاع او و موکلش برساند. نارا در این تماس با اشاره به علاقه ایکاردی برای حضور در یوونتوس و اولویت نخست بودن این باشگاه در معادلات آینده‌اش، متذکر شده در صورت عدم تمایل بیانکونری، این بازیکن به ناچار به سراغ گزینه دومش خواهد رفت و با باشگاه ناپولی وارد مذاکره خواهد شد.

 

گفتنی است مائورو ایکاردی که این روزها در سخت‌ترین بزنگاه دوران ورزشی‌اش به سر می‌برد، پس از سقوط آزاد در چشم باشگاه و هواداران اینتر، قاطعانه خواهان پیوستن به یوونتوس است؛ علاقه‌ای که تا این لحظه با واکنش متقابل بیانکونری مواجه نشده است. در سوی دیگر نیز اینتر به دلیل عدم تمایل به تقویت رقیب قدرتمندش (یووه) حاضر است مهاجم آرژانتینی‌اش را با تخفیف ویژه به ناپولی واگذار کند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: